مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-10بين الملل

موج جدید آمریکایی هایی که عطای شهروندی آمریکا را به لقایش بخشیدند


بررسی جدیدی نشان می دهد، شمارِ آمریکایی هایی که از خیر شهروندی این کشور می گذرند در سال 2020 رکورد تازه ای ثبت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، بررسی اخیرِ مؤسسهٔ نیویورکیِ بمبریج اکانتنتس نشان می دهد که تنها در نیمهٔ اوّل سال 2020 بیش از 5800 شهروند آمریکا از حق شهروندی خود صرف نظر کرده اند، حال آنکه در کلّ سال 2019 تنها 2072 نفر خواستار آن شده بودند که دیگر شهروند آمریکا نباشند.

این مؤسسه که کارش بررسی وضعیت مالیات دهندگان و فعّالان تجاری و مالی در آمریکا و بریتانیاست اعلام کرده بررسی اخیر را بر اساس آمارهای رسمی انجام داده است.

آلیستر بمبریج یکی از بنیانگذاران این مؤسسه می گوید: این افراد عمدتاً کسانی هستند که قبلاً از آمریکا رفته اند و حالا به این نتیجه رسیده اند که هرچه (بابت آمریکایی بودن) کشیده اند بس است.

و می افزاید: این افراد از کارهای رییس جمهور دونالد ترامپ، مدیریت بحران کرونا و سیاست های فعلی ایالات متحده دلزده اند.

اما البته این جلای وطن کردن و عطای شهروندیِ آمریکا را به لقایش بخشیدن، دلیل دیگری هم دارد و آن عبارت است از مالیات های گزافِ ایالات متحده.

شهروندان آمریکاییِ ساکن خارج از کشور باید هر سال فرم های مالیاتی را پر کنند و حساب های بانکی، میزان عایدی و سرمایهٔ خود را در خارج از کشور به مقامات ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید آمریکایی هایی که عطای شهروندی آمریکا را به لقایش بخشیدند

موج جدید آمریکایی هایی که عطای شهروندی آمریکا را به لقایش بخشیدند