مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-10بين الملل

اتفاقات اخیر بیروت در جهت اهداف دولت های استعماری است


سفر مکرون به لبنان پس از انفجار بیروت و سخنان سخیف وی، هر تحلیل گری را به این نتیجه می رساند که این اقدام تروریستی در جهت اهداف دولت های استعماری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی حزب، با اشاره به حادثه انفجار در بندر بیروت،گفت: انفجار در بندر بیروت، رویدادی طبیعی به نظر نمی رسد.

سفر مکرون به لبنان پس از این انفجار و سخنان سخیف وی که مغایر با استقلال کشورها و عدم مداخله در امور کشورهای دیگر است، هر تحلیل گر سیاسی را به این نتیجه می رساند که این اقدام فجیع تروریستی در جهت اهداف دولت های استعماری همچون فرانسه و آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: تحرکات گروه های وابسته در لبنان که به جای همدردی با ملت و یاری دولت لبنان، در چنین حادثه سخت و دردناکی، اغتشاشگری می کنند و به ساختمان های دولتی هجوم می برند و به جای کمک برای ایجاد امنیت، ناامنی ایجاد می کنند و مورد حمایت اسراییل و آمریکا و فرانسه قرار می گیرند، دلیل دیگری دارد که در پشت این امور و انفجار، دشمنان ملت و کشور لبنان و استقلال ملت ها، فعال هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن تسلیت به دولت و ملت لبنان، حزب الله و رهبر شجاع آن سیدحسن نصرالله و ابراز همدردی با خانواده‎های مصیبت دیده و آرزوی شفای عاجل برای مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات اخیر بیروت در جهت اهداف دولت های استعماری است

اتفاقات اخیر بیروت در جهت اهداف دولت های استعماری است