مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-10بين الملل

چشم پوشی از شهروندی آمریکا 2 برابر شده است


اقدامات ترامپ، مدیریت بحران کرونا و سیاست های فعلی آمریکا بسیاری از مردم این کشور را به جلای وطن ترغیب کرده تا آنجا که عطای شهروندی آمریکا را به لقایش می بخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، بررسی اخیرِ موسسه نیویورکیِ بمبریج اکانتنتس نشان می دهد که تنها در نیمه نخست سال 2020، بیش از پنج هزار و 800 شهروند آمریکا از حق شهروندی خود صرف نظر کرده اند، حال آنکه در کل سال 2019، تنها دو هزار و 79 نفر خواستار آن شده بودند که دیگر شهروند آمریکا نباشند.

این موسسه که کارش بررسی وضعیت مالیات دهندگان و فعالان تجاری و مالی در آمریکا و انگلیس است؛ اعلام کرده بررسی اخیر را بر اساس آمارهای رسمی انجام داده است.

آلیستر بمبریج یکی از بنیانگذاران این موسسه می گوید: این افراد عمدتاً کسانی هستند که قبلاً از آمریکا رفته اند و اکنون به این نتیجه رسیده اند که هرچه (بابت آمریکایی بودن) کشیده اند بس است.

وی می افزاید: این افراد از کارهای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، مدیریت بحران کرونا و سیاست های فعلی ایالات متحده دلزده اند.

البته این جلای وطن کردن و عطای شهروندیِ آمریکا را به لقایش بخشیدن، دلیل دیگری هم دارد و آن عبارت است از مالیات های گزافِ ایالات متحده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم پوشی از شهروندی آمریکا 2 برابر شده است

چشم پوشی از شهروندی آمریکا 2 برابر شده است