مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-10بين الملل

قبیله «العکیدات» سوریه برای مقابله با آمریکا و مزدورانش تشکیل ارتش داد


قبیله «العکیدات» سوریه تأکید کرد که برای پایان دادن به حضور اشغالگرانه آمریکا و کُردهای وابسته به این کشور، ارتش تشکیل داده اند؛ ارتشی که در هماهنگی کامل با ارتش سوریه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قبیله العکیدات سوریه از تشکیل ارتش العکیدات برای مقابله با اشغالگران آمریکایی خبر داد.

شیوخ و عشایر قبیله العکیدات روز گذشته در شهر دیرالزور واقع در شرق سوریه، نشستی برگزار و بر لزوم یکسان سازی مواضع نسبت به حضور اشغالگرانه آمریکا و کُردهای وابسته به این کشور تأکید کردند.

در این نشست تأکید شد که باید با تجاوزات شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (وابسته به آمریکا) در شرق و شمال شرق سوریه مقابله شود.

قبیله العکیدات با انتشار بیانیه ای به بررسی شرایط و وضعیت کنونی و جنایات گروه نیروهای دموکراتیک سوریه پرداخت که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد و تمامی خطوط قرمز را پشت سر گذاشته اند .

خبرگزاری اسپوتنیک ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد: این شبه نظامیان، برخی جنایتکاران و مزدوران را به کار گرفته اند و به نوامیس کشور و جامعه تعرض، منابع کشور را غارت و رؤسا و نمادهای ملی را می کُشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبیله «العکیدات» سوریه برای مقابله با آمریکا و مزدورانش تشکیل ارتش داد

قبیله «العکیدات» سوریه برای مقابله با آمریکا و مزدورانش تشکیل ارتش داد