مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-10سياسي

مطالبه گری با هدف حفظ حقوق شهروندان صورت گیرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مطالبه گری خبرنگاران باید با پرهیز از سیاه نمایی در راستای حفظ حقوق شهروندان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان جنوبی از ابتدای فعالیت های خود هیچگاه گرفتار حاشیه های غیر ضروری و آسیب زا نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت مطالبه گری خبرنگاران و اهالی رسانه در راستای حل مشکلات مردم، بیان کرد: مطالبه گری از مسئولین باید همراه با تعقل و از سر دلسوزی و با هدف رشد و تعالی جامعه و دفاع از حقوق شهروندان باشد.

رضایی ادامه داد: هر چند خبرنگاران با مطالبه گری پیام مردم را به مسئولین می رسانند ولی در انجام این رسالت نباید گرفتار سیاه نمایی شویم و زحمات انجام شده توسط مدیران و دستگاه های اجرایی نیز باید به مردم منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری در واقع اقتدا به حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است؛ افزود: حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نیز بعد از واقعه خونین عاشورا، پیام این قیام را به مردم جامعه خویش اطلاع رسانی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران ما نیز می توانند مبلغان حقیقی اسلام، انقلاب اسلامی و خون شهیدان بوده و در راستای آرمان های اصیل و حیات بخش حسینی قدم بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری با هدف حفظ حقوق شهروندان صورت گیرد

مطالبه گری با هدف حفظ حقوق شهروندان صورت گیرد