مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-10سياسي

تشکیل شورای راهبردی مبارزه با مفاسد در مشهد با هدف پیشگیری از وقوع جرم


معاون دادستان مشهد، از تشکیل شورای راهبردی مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی با حضور قضات با سابقه خبرداد و گفت: این شورا با هدف پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام سید جواد حسینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات پرونده بزرگترین باند کلاهبرداری کشور در فرودگاه مشهد در جمع خبرنگاران از تشکیل شورای راهبردی مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی خبر داد و اظهار کرد: این شورا با هدف پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است.

معاون دادستان مشهد با بیان اینکه در این شورا، بسته های پیشنهادی پیشگیری از وقوع جرم تهیه می شود افزود: این بسته ها هنگام ارسال پرونده های خاص اقتصادی و اداری به دادگاه با صدور کیفرخواست، ارائه می شود.

وی عدم وجود سقف برای صدور دسته چک و عدم انجام اعتبارسنجی هنگام صدور دسته چک را از جمله نواقصی برشمرد که در سیستم بانکی کشور وجود دارد و منجر به افزایش ورودی پرونده های کلاهبرداری به دستگاه قضا شده است.

حسینی با اشاره به انهدام بزرگترین باند کلاهبرداری کشور در مشهد یادآور شد: طی ماه گذشته با زحمات بسیار زیاد و شبانه روزی پلیس فرودگاه های خراسان رضوی و براساس صدور دستور قضایی، چند تن از اعضای باند کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای راهبردی مبارزه با مفاسد در مشهد با هدف پیشگیری از وقوع جرم

تشکیل شورای راهبردی مبارزه با مفاسد در مشهد با هدف پیشگیری از وقوع جرم