مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-10اقتصادي

جمع آوری 40 میلیارد تومان برای توسعه کسب و کار از طریق یک برنامه


محمدهادی سلیم زاده تهیه کننده «جشنواره کارآفرینی» عنوان کرد که این برنامه به دنبال ایجاد فرصت مناسب برای صاحبان ایده است تا نسبت به بازار و جنبه های مالی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

- محمدهادی سلیم زاده تهیه کننده جشنواره کارآفرینی عنوان کرد که این برنامه به دنبال ایجاد فرصت مناسب برای صاحبان ایده است تا نسبت به بازار و جنبه های مالی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، برنامه جشنواره کارآفرینی سیما کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که به تهیه‎کنندگی محمد هادی سلیم زاده و اجرای کیاداوود اسفندیاری از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 16 به ‎صورت زنده پخش می شود.

این برنامه هر ماه با معرفی کارآفرینان، فرصت های تولیدی را به طور رایگان به مردم معرفی کرده و از بینندگان تلویزیون دعوت می کند نقدینگی خود را به جای فعالیت های سوداگرانه ای چون بازار سکه و دلار، در کسب و کارهای نوپا و مولد سرمایه گذاری کنند.

گروه تهیه و تولید برنامه جشنواره کارآفرینی ماموریت دارند طی فرآیندی حرفه ای و شفاف کارآفرینان خواهان سرمایه گذاری و صاحبان سرمایه را با معرفی دقیق و پرهیز از چهره سازی غیر واقعی آن کسب و کار به هم برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 40 میلیارد تومان برای توسعه کسب و کار از طریق یک برنامه

جمع آوری 40 میلیارد تومان برای توسعه کسب و کار از طریق یک برنامه