مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-10اقتصادي

صدور گواهی نامه کیفیت برای تجهیزات صنعت نفت بر عهده انجمن نفت است


با همکاری صنعت نفت، انجمنی در ارتباط با این صنعت به عنوان یک نهاد مستقل از ما گواهی نامه تأیید کیفیت می گیرد تا خودش بتواند به کنترل کیفیت تجهیزات صنعت نفت و صدور گواهینامه برای آنها بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران امروز در حاشیه مراسم اعطای اولین گواهینامه کیفیت محصول کالا و تجهیزات صنعت نفت به نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت تهران و در جمع خبرنگاران گفت: صنعت نفت یک صنعت بین المللی است و باید در این صنعت از تجهیزاتی استفاده شود که گواهینامه استاندارد و کیفیت را داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اعمال تحریم های آمریکا در حال حاضر امکان صدور گواهینامه برای تولیدکنندگان ایرانی توسط نهادهای بین المللی وجود ندارد.

  پیروزبخت گفت: ما در سال 94 این فرصت را به دست آوردیم که به عضویت مجمع بین المللی استاندارد درآییم و با این اقدام می توانیم گواهینامه هایی را در سازمان ملی استاندارد ایران صادر کنیم که این گواهینامه مورد قبول تمامی کشورهای دنیاست.

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: با همکاری صنعت نفت، انجمنی در ارتباط با این صنعت به عنوان یک نهاد مستقل از ما گواهینامه تأیید کیفیت می گیرد تا خودش بتواند به کنترل کیفیت تجهیزات صنعت نفت و صدور گواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهی نامه کیفیت برای تجهیزات صنعت نفت بر عهده انجمن نفت است

صدور گواهی نامه کیفیت برای تجهیزات صنعت نفت بر عهده انجمن نفت است