مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-10سياسي

ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان گیلانی/بسترهای دسترسی به ابزارهای آموزشی فراهم شود


استاندار گیلان با اشاره به ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان در مدارس این استان، گفت: باید بسترهای لازم برای دسترسی به ابزارهای آموزشی فناورانه برای دانش آموزان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان به جایگاه این نهاد در تربیت و تعالی نیروی انسانی اشاره و اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گام های خوبی در زمینه توسعه عدالت آموزشی در کشور برداشته شده است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما به دنبال ایجاد یک جامعه پویا و آینده ای بهتر هستیم، گفت: نظام آموزشی در این بخش نقش مهمی ایفا می کند و داشتن یک بخش آموزشی پویا، کارآمد و توانمند قطعاً زمینه ایجاد آینده ای بهتر و روشن تر را فراهم خواهد.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر سبک زندگی مردم، افزود: در این زمینه نیازمند بروز خلاقیت معلمان در حوزه آموزشی در سطح فضای مجازی و همچنین دانش آموزان هستیم.

وی با بیان اینکه در ماه های گذشته نظام آموزشی کشور روش جدیدی در حوزه آموزش و پرورش دانش آموزان را تجربه کرده است، تصریح کرد: باید این مسیر در ماه های آینده نیز تداوم داشته باشد و اهتمام ویژه ای برای رفع کمبودها و نواقص موجود انجام شده تا زمینه دسترسی همه دانش آموزان به این فناوری فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان گیلانی/بسترهای دسترسی به ابزارهای آموزشی فراهم شود

ثبت نام 80 درصدی دانش آموزان گیلانی/بسترهای دسترسی به ابزارهای آموزشی فراهم شود