مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-10پزشكي

مصرف مواد مخدر و اعتیادآور در دانشجویان زیر یک درصد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، فرهاد طارمیان آمار مصرف مواد اعتیادآور سنگین در میان دانشجویان را زیر یک درصد دانست و گفت: - رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت گفت: مصرف مواد سنگین و اعتیادآور در دانشجویان زیر یک درصد است؛ اما خانواده ها باید در برابر تغییر رفتار فرزندان خود حساس باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، فرهاد طارمیان آمار مصرف مواد اعتیادآور سنگین در میان دانشجویان را زیر یک درصد دانست و گفت: سیگار، قلیان و مشروبات الکلی دروازه ورود به دنیای موادمخدر هستند و خیلی کم پیش می آید فردی بدون مصرف این سه ماده و به یکباره به سمت مصرف موادی مانند حشیش و تریاک برود.

وی افزود: سیگار و قلیان ازجمله موادی به شمارمی رود که تحمل و تاب آوری جامعه در مورد آن بالا است به این معنا که در برابر نوجوان و جوان سیگاری و یا مصرف کننده قلیان واکنش و عکس العمل تندی نشان نمی دهند.

رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص گرایش نوجوانان و جوانان به سوی مواد اعتیادآور گفت: آنچه در میان دانشجویان نگرانی ما را بیشتر می کند مصرف سیگار، قلیان و مشروبات الکلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف مواد مخدر و اعتیادآور در دانشجویان زیر یک درصد است

مصرف مواد مخدر و اعتیادآور در دانشجویان زیر یک درصد است