مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:552020-08-10اقتصادي

بهره برداری از 1100 میلیارد پروژه گازرسانی در کرمانشاه در هفته دولت


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افتتاح 1100 میلیارد ریال پروژه گازرسانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افتتاح 1100 میلیارد ریال پروژه گازرسانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

سیروس شهبازی در نشست خبری که امروز (20 مرداد) برگزار شد، با اشاره به وضعیت پوشش شبکه گاز در استان کرمانشاه، از وجود نزدیک به 600 هزار مشترک در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 99 درصد خانوارهای شهری در قالب 28 شهر و 75 درصد خانوارهای روستایی در قالب بیش از 1470 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر روزانه به طور میانگین 13 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف می شود، افزود: مجموع گاز مصرفی استان در سال گذشته 4.

5 میلیارد مترمکعب بوده است.

وی میانگین پوشش گاز در سطح استان کرمانشاه را در 92 درصد اعلام کرد و ادامه داد: با پروژه های گازرسانی شهری و روستایی که در دست انجام داریم، این ضریب نفوذ به 98 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان از وضعیت پروژه های گازرسانی در دست اجرا در استان هم یاد کرد و ادامه داد: یکی از اصلی ترین این پروژه ها گازرسانی به چهار شهر نودشه، نوسود، ازگله و ریجاب است که گازرسانی به شهر نودشه حدود دو هفته قبل به اتمام رسید و این شهر به شبکه سراسری گاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1100 میلیارد پروژه گازرسانی در کرمانشاه در هفته دولت

بهره برداری از 1100 میلیارد پروژه گازرسانی در کرمانشاه در هفته دولت