مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-10اقتصادي

بروکراسی مشکل ثبت شرکت های دانش بنیان در فارس است


عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس، فرآیند ثبت شرکت و بروکراسی دشوار آن را از معضلات و مشکلات اساسی بر سر راه فعالیت شرکت های دانش بنیان در این استان برشمرد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان و رییس کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان اتاق بازرگانی فارس، فرآیند ثبت شرکت و بروکراسی دشوار آن را از معضلات و مشکلات اساسی بر سر راه فعالیت شرکت های دانش بنیان در این استان برشمرد.

امید ماهرانی دوشنبه 20 مرداد در جلسه کمیسیون کارآفرینی، کسب و کارهای نوین و دانش بنیان این اتاق که به صورت آنلاین(برخط) برگزار شد، بیان کرد: از سال 94 تاکنون 570 تقاضای پروانه بهره برداری به مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شده که بیش از 400 تقاضا مورد تایید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: روند کند ثبت شرکت های دانش بنیان درحالی پابرجاست که معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و دستگاه های اجرایی مختلف دولت حدود 110 برنامه برای حمایت از شرکت ها و موسسه های دانش بنیان و فناور در کشور در دست اجرا دارند که وجود تبصره های بسیار زیاد موجب شده این بسته های حمایتی دارای جنبه غیرکاربردی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی مشکل ثبت شرکت های دانش بنیان در فارس است

بروکراسی مشکل ثبت شرکت های دانش بنیان در فارس است