مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-10دانش

بازگشایی خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز از 25 مرداد


معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از بازگشایی خوابگاه های این دانشگاه از 25 مرداد برای دانشجویان انترن دامپزشکی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از بازگشایی خوابگاه های این دانشگاه از 25 مرداد برای دانشجویان انترن دامپزشکی خبر داد.

علیرضا قدردان مشهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از 25 مرداد بخش های بیمارستان دامپزشکی برای دانشجویان انترن (کارورز) دامپزشکی برقرار است و بر این اساس خوابگاه ها نیز برای این دانشجویان که تعداد آن ها محدود و حدود 26 دانشجو هستند، بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دروس تمامی دانشجویان دامپزشکی به جز دانشجویان کارورز به صورت مجازی برگزار می شوند، افزود: خوابگاه های دانشجویی از 25 مرداد تا نیمه شهریور فعال خواهند بود.

استفاده از خوابگاه تنها برای دانشجویانی است که درس های عملی دارند و استاد درس مربوطه اعلام کرده که امکان ارائه درس به صورت مجازی وجود ندارد.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای عمل به شیوه نامه بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در خوابگاه ها، بیان کرد: به منظور حفظ فاصله اجتماعی، در اتاق هایی با ظرفیت پنج تا شش نفر، تنها دو دانشجو سکونت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز از 25 مرداد

بازگشایی خوابگاه های دانشگاه شهید چمران اهواز از 25 مرداد