مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-10اجتماعي

جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در فارس برگزار می شود


رییس دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با محوریت این دانشگاه با هدف شناسایی نقاط ضعف آموزش مجازی اجرا شده در سال تحصیلی 98-99 و راهکارهای رفع آن و همچنین احصاء و انتشار تجربیات، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با محوریت این دانشگاه با هدف شناسایی نقاط ضعف آموزش مجازی اجرا شده در سال تحصیلی 98-99 و راهکارهای رفع آن و همچنین احصاء و انتشار تجربیات، ایده ها و راهکارها برای اعتلای آموزش و پرورش مجازی خبر داد.

حسین افلاکی فرد دوشنبه 20 مرداد در جمع خبرنگاران، یادگیری مؤثر در دوران کرونا، نقش خانواده در تربیت و یادگیری، رسانه، فضای مجازی و یادگیری مؤثر، شبکه شاد، قوت ها، ضعف ها و راهکارها و همچنین توانمندی معلمان در بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی را از محورهای این جشنواره اعلام کرد.

او با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پنجم شهریورماه تعیین شده، افزود: این جشنواره با محوریت دانشگاه فرهنگیان و همکاری تمامی این دستگاه گسترده به شکل جدیدی اجرا می شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان همانند سایر دانشگاه ها وظایفی دارد اما تفاوت مهم آن مأموریت محور بودن و رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در فارس برگزار می شود

جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در فارس برگزار می شود