مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-10سياسي

بررسی شرایط برگزاری کنکور سراسری در فارس


در یکصد و سی و هشتمین نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید19 دانشگاه علوم پزشکی شیراز شرایط برگزاری کنکور سراسری در استان فارس و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی مورد بررسی قرار گرفت.

- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوشنبه 20 مرداد در این نشست با اشاره به برگزاری نشست ستاد ملی مدیریت کرونا در روز گذشته، بر افزایش نظارت های بهداشتی در ایام محرم تاکید کرد.

عبدالرسول همتی با بیان اینکه در ماه های گذشته 82 تیم نظارتی ویژه کرونا با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در سطح استان راه اندازی شده و فعالیت های صنوف مختلف جامعه پایش و نظارت می شود، از تداوم این نظارت ها به ویژه در دهه نخست محرم خبر داد و مشارکت بیشتر ادارات، سازمان ها و نیروهای بسیج در این زمینه را ضروری برشمرد و گفت: باید با عزمی جدی و همگانی به اهداف اصلی مجموعه سلامت و ارتقای بیشتر شاخص های سلامت، دست پیدا کنیم.

او همچنین اضافه کرد: در نشست روز گذشته ستاد ملی مدیریت کرونا روند ارائه خدمات کووید19 در استان های مختلف کشور بررسی و استان های فارس و آذربایجان شرقی به عنوان استان هایی که در این زمینه عملکرد خوبی داشته و روند بستری و مرگ و میر در این استان ها کاهش داشته است، معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شرایط برگزاری کنکور سراسری در فارس

بررسی شرایط برگزاری کنکور سراسری در فارس