مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-10دانش

برگزاری مسابقه ملی فناوری های تجهیزات پزشکی


انجمن علمی کارآفرینی دانشگاه صنعتی قم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسابقه ملی فناوری های تجهیزات پزشکی را برگزار می کند.

- انجمن علمی کارآفرینی دانشگاه صنعتی قم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسابقه ملی فناوری های تجهیزات پزشکی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، برای شرکت در این رویداد، صاحبان ایده تا 30 مرداد فرصت دارند به صورت فردی و گروهی پروپوزال خود را از طریق راه های ارتباطی ارسال کنند.

مخاطبان این مسابقه دانشجویان مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و دانشحویان دانشگاه های پزشکی هستند.

محورهای اصلی مسابقه ملی فناوری های تجهیزات پزشکی شامل اپلیکیشن های حوزه سلامت ، مهندسی بافت و پرینت سه بعدی اندام ، دستگاه های مورد نیاز در حوزه دندان پزشکی ، کیت و دستگاه های تشخیصی مورد استفاده در آزمایشگاه ها ، متریال و دستگاه های مورد نیاز اتاق عمل و بخش مراقبت های ویژه ، تجهیزات مورد نیاز پژوهش های مربوط به سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی است.

داوری مجازی و دفاع از طرح ها چهارم شهریور ماه انجام می شود و در پایان، سه طرح برگزیده به مراکز شتاب دهنده برای تجاری سازی محصول معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه ملی فناوری های تجهیزات پزشکی

برگزاری مسابقه ملی فناوری های تجهیزات پزشکی