مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-10بين الملل

محورهای سفر الکاظمی به آمریکا از زبان مشاور «ترامپ»


مشاور رییس جمهور آمریکا در امور غرب آسیا با اشاره به جزییاتی از محورهای دیدارهای نخست وزیر عراق در کاخ سفید بار دیگر تاکید کرد که نیروهای آمریکایی از عراق عقب نشینی نخواهند کرد و تنها شمار آنها کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گابریل صوما  مشاور دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در امور غرب آسیا در گفت وگو با یک پایگاه خبری عراقی، درباره مهمترین محورهای گفت وگوی مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در کاخ سفید توضیح داد.

وی در مصاحبه با است.

همچنین موضوع اعتراضات در عراق نیز مورد مناقشه و بررسی قرار خواهد گرفت.

صوما با نادیده گرفتن مصوبه پارلمان عراق و مطالبات مردم این کشور مبنی بر اخراج نظامیان خارجی،  مدعی شد: در دیدار الکاظمی با ترامپ موضوع دخالت ایران در امور عراق که برای اخراج آمریکا از این کشور تلاش می کند، بررسی خواهد شد.

در این دیدار همچنین موضوع آدم ربایی ها و ترورها در عراق که مهمترین آنها ترور هشام الهاشمی کارشناس امنیتی است، طرح خواهد شد.

مشاور ترامپ، رایزنی درباره کاهش قیمت نفت و تاثیر آن بر اقتصاد عراق به ویژه در سایه شرایط دشوار دولت کنونی عراق که قادر به پرداخت مستمر حقوق کارمندان خود را ندارد، از دیگر محورهای گفت وگوهای الکاظمی با مقامات کاخ سفید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای سفر الکاظمی به آمریکا از زبان مشاور «ترامپ»

محورهای سفر الکاظمی به آمریکا از زبان مشاور «ترامپ»