مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-10فناوري

شاید قفل گوشی های آینده با حسگر سقف دهان باز شود!


گروهی از دانشجویان رشته طراحی کالج سلطنتی لندن دستگاهی پوشیدنی ایجاد کرده اند که می تواند در داخل دهان افراد پنهان شود و به عنوان یک ابزار تایید هویت عمل کند و جایگزینی برای اثر انگشت و تشخیص چهره شود.

- گروهی از دانشجویان رشته طراحی کالج سلطنتی لندن دستگاهی پوشیدنی ایجاد کرده اند که می تواند در داخل دهان افراد پنهان شود و به عنوان یک ابزار تایید هویت عمل کند و جایگزینی برای اثر انگشت و تشخیص چهره شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دستگاه استیلث (Stealth) نام دارد و با جایگزین کردن رمزهای عبور با رابط تأیید هویت که هویت کاربر را با استفاده از بیومتریک دهان تأیید می کند، اطلاعات حساس و دیجیتالی کاربران را ایمن نگه می دارد.

دستگاه استیلث همانند زمانی که برخی افراد می بایست برای عمل ارتودنسی آن سیم ها را بر روی دندان های خود قرار دهند، روی چین های سقف دهان کاربر قرار می گیرد و دقیقا همانند اثر انگشت کار می کند.

چین های سقف دهان(rugae ) هر فرد با دیگری متفاوت است و دارای الگوی خاصی است.

برن کایالی (Beren Kayali)، پال مندیتا (Paul Mendieta) و لی مارولت سوننچین (Lea Marolt Sonnenschein) دانشجویان دانشکده طراحی دانشگاه سلطنتی لندن هستند که این ابزار پوشیدنی را توسعه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید قفل گوشی های آینده با حسگر سقف دهان باز شود!

شاید قفل گوشی های آینده با حسگر سقف دهان باز شود!