مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-10اقتصادي

تمدید تغییر ساعت کار ادارات تا پایان مرداد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه از تمدید تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه با درخواست شرکت توزیع برق تا پایان مرداد ماه جاری خبر داد.

- افشین کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل تداوم گرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف برق، تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه که اجرای آن تا 20 مرداد اعلام شده بود، با درخواست شرکت توزیع برق تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق به منظور استفاده بهینه و مدیریت مؤثر پیک بار مصرف برق ساعات کار ادارات، سازمان ها، بانک ها و دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه به استثنای (بیمارستان ها، مراکز خدمات رسان، درمانی، امدادرسانی، آتش نشانی و…) از روز سه شنبه 21 مرداد ماه لغایت 31 مرداد از ساعت 7:15 دقیقه الی 13:00 و پنجشنبه ها از ساعت 7:15 الی 12:00 تعیین می گردد.

کریمی تصریح کرد: مدیران محترم به منظور کاهش مصرف و گذر از پیک بار مصرف برق در فصل گرما ترتیبی اتخاذ نمایند تا با رعایت سایر مفاد مصوبه ابلاغی به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل 25 درجه سانتیگراد تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعات کاری از مدار خارج و بر حسن اجرای برنامه، دقت و نظارت لازم به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید تغییر ساعت کار ادارات تا پایان مرداد

تمدید تغییر ساعت کار ادارات تا پایان مرداد