مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-10دانش

نظارت بر پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل بهداشت و سلامت دانشگاه تهران اعلام کرد: 5 نفر از کارشناسان بهداشت به منظور نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا در برگزاری آزمون دکتری 9 مرداد 1399 و آزمون سراسری کارشناسی .

- اداره کل بهداشت و سلامت دانشگاه تهران با اعزام 5 کارشناس نظارت بر پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد را برعهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل بهداشت و سلامت دانشگاه تهران اعلام کرد: 5 نفر از کارشناسان بهداشت به منظور نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا در برگزاری آزمون دکتری 9 مرداد 1399 و آزمون سراسری کارشناسی ارشد 16 و 17 مرداد ماه 1399 به حوزه های امتحانی در دانشکده های زبان ها و ادبیات خارجی، تربیت بدنی، اقتصاد، علوم اجتماعی و دامپزشکی اعزام شدند و نظارت بهداشتی لازم به عمل آوردند.

یوسف مقدس، مدیر کل بهداشت و سلامت دانشگاه تهران در این رابطه گفت: نظارت بر حوزه های امتحانی از جمله مأموریت های تعیین شده برای کارشناسان بهداشت بوده است که به درستی انجام پذیرفته است و نتایج ارزیابی این نظارت ها حاکی از اثربخشی اقدامات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد

نظارت بر پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی کنکور دکتری و کارشناسی ارشد