مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-10فناوري

صدور بیمه نامه شخص ثالث بیمه سامان، امن و آنلاین


مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان اعلام کرد که پس از سرویس های تمدید بیمه نامه شخص ثالث و بدنه، خدمت تازه «صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث» نیز برای مشتریان جدید روی سایت این شرکت راه اندازی شده است.

- مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان اعلام کرد که پس از سرویس های تمدید بیمه نامه شخص ثالث و بدنه، خدمت تازه صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث نیز برای مشتریان جدید روی سایت این شرکت راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی شرکت بیمه سامان، الهه ادریسی با بیان این که صدور آنلاین بیمه نامه اتومبیل برای مشتریانی که از قبل با بیمه سامان همکاری نداشته اند آغاز شده است، اظهارکرد: صدور بیمه نامه آنلاین با وارد کردن کد ملی، تاریخ تولد و شماره موبایل و سپس ارسال کد احراز هویت آغاز شده و تنها طی چهار مرحله با حداقل اطلاعات ورودی صدور بیمه نامه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه کل این فرآیند به صورت آنلاین انجام می شود، خاطرنشان کرد: امکان دسترسی به این خدمت برای مشتریان جدید فراهم شده تا نیازی به مراجعه حضوری نباشد.

مدیر فناوری اطلاعات شرکت بیمه سامان با بیان اینکه روند صدور این بیمه نامه ها تا حد امکان ساده سازی شده و امکان مشاهده نرخ های مختلف در کنار پوشش های ارائه شده برای متقاضی کاملا فراهم است، ادامه داد: پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیمه نامه شخص ثالث بیمه سامان، امن و آنلاین

صدور بیمه نامه شخص ثالث بیمه سامان، امن و آنلاین