مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-10دانش

کمبود 12 هزار معلم در مجموعه آموزشی استان فارس


رییس دانشگاه فرهنگیان استان فارس گفت: فارس با داشتن 6 مرکز و پردیس دانشگاه فرهنگیان پس از تهران، دومین استان از لحاظ تعداد مراکز بوده اما همچنان با کمبود 12 هزار نفری معلم مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری فارس از شیراز، حسین افلاکی فرد در جمع اصحاب رسانه استان فارس به مناسبت هفته خبرنگار گفت: دانشگاه فرهنگیان همانند سایر دانشگاه ها وظایفی دارد اما تفاوت مهم آن مأموریت محور بودن و رسالت گرایی است.

وی ادامه داد: در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر آموزش علمی به تربیت مهارتی نیز توجه شده تا دانشجویان آن بتوانند در مراحل بعد، نسل آینده را تربیت نمایند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان فارس با تاکید بر ضرورت تربیت و نگاه ویژه به آموزش و پرورش، اظهار داشت: در سایر کشورها فردی که می خواهد معلم شود باید معیارها بسیاری را داشته و علاوه بر آموزش علمی باید مراحل گوناگونی را نیز بگذرانند.

وی پیرامون ورود دانشجویان به دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: پس از برگزاری آزمون، سه برابر ظرفیت پذیرش کرده و دانشجویان پس از قبولی در مصاحبه وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند.

این استاد دانشگاه افزود: از بدو ورود دانشجویان، دانشگاه آنها را بورسیه و استخدام کرده و امنیت شغلی آنان را تامین می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 12 هزار معلم در مجموعه آموزشی استان فارس

کمبود 12 هزار معلم در مجموعه آموزشی استان فارس