مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-10سياسي

معرفی قهرمانان عرصه جهاد و شهادت به جامعه / فرهنگ ایثار ومقاومت باید باز تولید شود


پنجاهمین جلسه شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، در سالن قصر شیرین مرکز همایش های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

- در جلسه شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت تاکید شد: معرفی قهرمانان عرصه جهاد و شهادت به جامعه / فرهنگ ایثار ومقاومت باید باز تولید شود پنجاهمین جلسه شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، در سالن قصر شیرین مرکز همایش های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این جلسه با حضور 29 نفر از اعضا شورا و به ریاست دکتر علی اصغر جعفری، مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دبیر شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت تشکیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت حفظ فرهنگ ایثار و مقاومت، در خصوص طرح میز ایثار و مقاومت گفت : فرهنگ ایثار و مقاومت باید باز تولید شود و در تولید آن از ایثارگری های دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس الگو بگیریم.

در همین راستا در طرح میز ایثار و مقاومت خدمات فرهنگی و هنری در قالبهای متنوع اجرایی با رویکرد ترویج ایثار و مقاومت به طور مستمر ومتمرکز با محوریت اجرایی فرهنگسرای سردار شهید سپهبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی قهرمانان عرصه جهاد و شهادت به جامعه / فرهنگ ایثار ومقاومت باید باز تولید شود

معرفی قهرمانان عرصه جهاد و شهادت به جامعه / فرهنگ ایثار ومقاومت باید باز تولید شود