مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-10پزشكي

افزایش دو برابری تماس ها با مرکز اورژانس آذربایجان شرقی پس از شیوع کرونا


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش دو برابری تماس ها با مرکز اورژانس آذربایجان شرقی پس از شیوع کرونا خبر داد.

- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد افزایش دو برابری تماس ها با مرکز اورژانس آذربایجان شرقی پس از شیوع کرونا ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش دو برابری تماس ها با مرکز اورژانس آذربایجان شرقی پس از شیوع کرونا خبر داد.

فرزاد رحمانی در گفت وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: تعداد تماس ها در ابتدا 900 مورد بود که اکنون در کل استان به 2500 مورد رسیده است.

وی از ابتلای قطعی 50 نفر از کادر اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبر داد و گفت: خوشبختانه تمامی این افراد بهبود یافته اند.

وی با اشاره به کاهش تعداد ماموریت های بیماران تصادفی و بیماری های غیر ترومایی، افزود: خلوت شدن جاده ها کاهش مسافرت ها پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد ماموریتهای داخلی این نشان می دهد که مردم تمایل دارند تا خودشان بیمارانشان را به بیمارستان ها انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری تماس ها با مرکز اورژانس آذربایجان شرقی پس از شیوع کرونا

افزایش دو برابری تماس ها با مرکز اورژانس آذربایجان شرقی پس از شیوع کرونا