مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-10اقتصادي

تحقق 160 درصدی تاسیس سمن ها در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان هدف گذاری سالیانه تاسیس 10سمن جوان متناسب با جمعیت استان در نظر گرفته شده، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان هدف گذاری سالیانه تاسیس 10سمن جوان متناسب با جمعیت استان در نظر گرفته شده، در حالی که طی دو سال گذشته 26 سمن معادل رشد 160 درصدی در استان به ثبت رسیده است.

حمید کریمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر 67 سمن در سطح استان مجوز دریافت کرده و در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: از این تعداد 12 سمن در سال 97، و 14 سمن در سال 98 در استان به ثبت رسیده، به این معنا که استان فراتر از برنامه در نظر گرفته شده وزارت ورزش و جوانان در تاسیس سمن ها پیش رفته است.

وی افزود: از مجموع سمن ها، 21 سمن در شهرستان شهرکرد، 12 سمن شهرستان لردگان، 11 سمن شهرستان بروجن، 7 سمن شهرستان فارسان، 5 سمن شهرستان اردل، 4 سمن شهرستان کوهرنگ، 2 سمن شهرستان کیار، 3 سمن شهرستان بن و 2 سمن در شهرستان سامان فعالیت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تشریح کرد: 65 درصد سمن ها در حوزه اجتماعی شامل آسیب های اجتماعی ، ازدواج و تحکیم بنیان خانواده ، مبارزه با مواد مخدر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 160 درصدی تاسیس سمن ها در چهارمحال و بختیاری

تحقق 160 درصدی تاسیس سمن ها در چهارمحال و بختیاری