مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-10بين الملل

بایدن در 2 ایالت دیگر هم از ترامپ پیش افتاد


معاون اول رییس جمهوری سابق آمریکا در نظرسنجی های دو ایالت پنسیلوانیا و ویسکانسین از رقیب خود رییس جمهوری فعلی پیشی گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ در آخرین نظر سنجی مشترک سی بی اس نیوز و یوگاو، رای‌دهندگان ثبت‌نام کرده می‌گویند که کار‌ها در آمریکا مسیر بدی را طی می‌کنند با این حال، جو بایدن نامزد دموکرات عملکرد بهتری را نسبت به ترامپ درباره مدیریت کووید-19 خواهد داشت.

در پنسیلوانیا، ایالت محل اقامت بایدن، معاون اول رییس جمهوری سابق آمریکا با حدود 49 درصد نسبت به ترامپ با حدود 43 درصد پیشتاز است.

همچنین بایدن در میان کسانی که مایل به رای دادن هستند، 48 درصد شانس انتخاب دارد در حالی که این رقم برای ترامپ نزدیک به 42 درصد است.

در هر دو ایالت ویسکانسین و پنسیلوانیا، ترامپ به خاطر عملکردش در قبال کووید-19 اقبال خوبی ندارد و تقریبا نزدیک به نیمی (47 درصد) از ساکنان این دو ایالت می‌گویند جو بایدن در مقابله با گسترش ویروس کرونا عمکرد بهتری نسبت به ترامپ خواهد داشت.

در پنسیلوانیا 37 درصد هم می‌گویند که ترامپ کارکرد بهتری در این زمینه خواهد داشت در حالیکه این رقم در ویسکانسین حدود 32 درصد است.

در ویسکانسین، بایدن به عنوان نامزدی دیده می‌شود که نیاز‌ها و نگرانی‌های رای‌دهندگان را بهتر درک می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در 2 ایالت دیگر هم از ترامپ پیش افتاد

بایدن در 2 ایالت دیگر هم از ترامپ پیش افتاد