مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-10ورزشي

با واگذاری سهمیه فوتبال ساحلی، تلاش جوانان خوزستانی فروخته شد


سرمربی سابق تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان با بیان این که با واگذاری سهمیه تیم، امید جوانان خوزستانی ناامید شد، گفت: به نظرم تنها به جوانان لطمه خورد و در واقع تلاش و زحمات آن ها که سال گذشته باعث شدند تیم به سختی در لیگ برتر حفظ شود، - ایسنا/خوزستان سرمربی سابق تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان با بیان این که با واگذاری سهمیه تیم، امید جوانان خوزستانی ناامید شد، گفت: به نظرم تنها به جوانان لطمه خورد و در واقع تلاش و زحمات آن ها که سال گذشته باعث شدند تیم به سختی در لیگ برتر حفظ شود، فروخته شد.

محمد دهباشی در گفت وگو با ایسنا در خصوص واگذاری سهمیه فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان اظهار کرد: با توجه به این که داشتن یک تیم لیگ برتری برای معرفی آن رشته در کشور بسیار اهمیت دارد، واگذاری این سهمیه به استان دیگر باعث می شود که خوزستان دیگر در فوتبال ساحلی دیده نشود.

وی بیان کرد: با فروختن این سهمیه باید بگویم تنها آبادان و خوزستان این سهمیه را از دست نداده اند، بلکه خود ما جوانان زیادی را که می توانستند در آینده برای خوزستان و فوتبال ساحلی مقام های زیادی کسب کنند، از دست دادیم.

این جوانان می توانستند با حضور در لیگ برتر، سطح فوتبال ساحلی استان را بالاتر ببرند اما متاسفانه بی توجهی مسئولان باعث شد که سهمیه از دست برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با واگذاری سهمیه فوتبال ساحلی، تلاش جوانان خوزستانی فروخته شد

با واگذاری سهمیه فوتبال ساحلی، تلاش جوانان خوزستانی فروخته شد