مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-10سياسي

موسوی: برخی کشورها با ریاکاری سعی کردند خود را مدافع مردم لبنان نشان دهند


برخی کشورها با ریاکاری سعی کردند خود را مدافع مردم لبنان نشان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی در ابتدا ضمن تبریک اعیاد گذشته و میلاد امام موسی کاظم روز خبرنگار را تبریک گفت و عنوان کرد: از همه زحمات و تلاش هایی که شما در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری در کشور می کشید قدردانی کنم و امیدوارم همیشه سالم و پابرجا و همچنان در سنگر روشنگری و اطلاع رسانی بدرخشید.

موسوی در ابتدا به مرور برخی تحولات روابط خارجی پرداخت و خاطرنشان کرد: ورود آزادگان عزیز به میهن را گرامی می داریم و قدردان همه زحمات و تلاش ها و شکنجه هایی که توسط رژیم بعث برای دفاع از اسلام و ایران متحمل شدند باشیم.

کودتای 28 مرداد را در پیش داریم که به خوبی بیانگر دخالت آشکار آمریکا در یک کشور مستقل و سرنگونی دولت مردمی و دموکراتیک مرحوم مصدق است و این رویه آمریکایی ها بوده که دخالت را همواره داشتند و این روزها ایران را متهم به دخالت در انتخابات خود می کنند.

  سخنگوی دستگاه دیپلماسی به حادثه لبنان اشاره و آن را غم انگیز خواند و اضافه کرد: ابعاد و ریشه های آن در دست بررسی است اما جمهوری اسلامی ایران از ساعات اولیه وقوع حادثه در کنار مردم و دولت لبنان بود و وزیر خارجه با همتای خود تماس گرفت و رییس جمهور دستور تشکیل تیمی را داد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: برخی کشورها با ریاکاری سعی کردند خود را مدافع مردم لبنان نشان دهند

موسوی: برخی کشورها با ریاکاری سعی کردند خود را مدافع مردم لبنان نشان دهند