مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-10سياسي

حداکثر زمان برگزاری مراسم های محرم در استان فارس 2 ساعت است


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: حداکثر زمانی که در ماه محرم هیئت های مذهبی می توانند نسبت به برگزاری مراسم اقدام کنند 2 ساعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا قاسمپور یکشنبه شب در گردهمایی مدیران هیئات مذهبی استان بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان فارس اولین نماینده در کشور بود که بر اجرایی کردن مصوبات تاکید کردند.

وی اضافه کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی اصلی ترین شاخصه در برگزاری مراسم های مذهبی در ماه محرم است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اصلی ترین لازمه برگزاری مراسم های مذهبی است.

قاسم پور تاکید کرد: با توجه به معنویات مقام معظم رهبری مراسم های مذهبی در محرم امسال به گونه ای دیگر نسبت به سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

او با تشریح وضعیت استان در کشور متذکر شد: تا پایان خرداد ماه فارس اولین استان کشور از نظر ابتلاء، بستری و فوتی کرونا در سطح کشور بود و کمترین آمارها را داشته ایم اما عدم توجه به مسائل بهداشتی باعث شد در خرداد و تیر ماه شاهد افزایش آمارها باشیم.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا یادآور شد: در برگزاری مراسم ها رعایت شیوه نامه های بهداشتی لازم الاجرا است و برگزاری مراسم ها باید در فضای باز انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر زمان برگزاری مراسم های محرم در استان فارس 2 ساعت است

حداکثر زمان برگزاری مراسم های محرم در استان فارس 2 ساعت است