مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-10پزشكي

137 بهبودیافته کرونا در همدان پلاسما اهدا کردند


مدیرکل انتقال خون استان همدان گفت: از ابتدای روند دریافت پلاسما از بهبودیافتگان کروناویروس تاکنون 137 مورد پلاسما در مرکز انتقال خون استان دریافت شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل انتقال خون استان همدان گفت: از ابتدای روند دریافت پلاسما از بهبودیافتگان کروناویروس تاکنون 137 مورد پلاسما در مرکز انتقال خون استان دریافت شده است.

دکتر افشین محمدی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: در مرکز انتقال خون استان 137 مورد پلاسما دریافت کردیم که از این تعداد 105 مورد آن در اختیار بیمارستان ها قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه همه بهبودیافتگان توانایی اهدای پلاسما ندارند، توضیح داد: تعداد افرادی که واجد شرایط اهدای پلاسما هستند به نسبت بیماران مبتلا به کروناویروس خیلی کمتر است چراکه شرایط سنی، جنسی، سلامت جسمی و روحی و عدم استفاده از داروی خاص از شرایط اهدای پلاسما است.

محمدی ادامه داد: همه افرادی که تحت عنوان اهدای پلاسما به ما مراجعه می کنند شرایط اهدا ندارند به طوریکه دیروز هفت مورد متقاضی اهدای پلاسما داشتیم که دو نفر از این عزیزان در معاینه اولیه پذیرش نشدند.

وی در رابطه با استقبال بهبودیافتگان از این امر بیان کرد: استقبال بهبودیافتگان از این کار خوب است اما گاهی اهداکنندگانی هستند که ابتدا اعلام آمادگی می کنند و بعد به دلایلی که می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 بهبودیافته کرونا در همدان پلاسما اهدا کردند

137 بهبودیافته کرونا در همدان پلاسما اهدا کردند