مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-10فناوري

دعوت از دانش بنیان ها برای رفع نیازمندی های صنعت دریایی


رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه کشور از سوی شرکت های فناور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می شود.

- رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه کشور از سوی شرکت های فناور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شتابدهنده های حوزه صنعت دریایی به منظور رفع نیازهای فناورانه و صنعتی کشور در این حوزه، مواجهه و مذاکره مستقیم سازمان ها و نهادهای متقاضی فناوری با شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی فناور رویداد ملی تقاضا محور صنایع دریایی را در 3 محور فناوری اطلاعات و ارتباطات دریایی ، پیشرانش دریایی و مدیریت و اقتصاد دریایی برگزار می کند.

بومی سازی فناوری های حساس سخت افزاری، ارتباطات بین کشتی ها و بنادر، افزایش امنیت مخابرات دریایی، ساخت قطعات موتورهای دریایی، افزایش دریامانی شناورها، تامین سرمایه پروژه های دریایی، توسعه مناطق ساحلی و بندری، زنجیره حمل و نقل کالا و روش های نوین کاهش مصرف سوخت و گردشگری مناطق ساحلی برخی از موضوعات مد نظر در این محورها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، علاقه مندان و فعالان این حوزه تا 31 مرداد ماه برای ارسال ایده های خود مهلت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانش بنیان ها برای رفع نیازمندی های صنعت دریایی

دعوت از دانش بنیان ها برای رفع نیازمندی های صنعت دریایی