مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-08اجتماعي

بارش در 20 نقطه سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: همزمانی جریانات مونسون و تأثیر کم فشاری دریایی بر نیمه جنوبی استان سبب شد تا در شبانه روز گذشته آسمان 20 نقطه استان بارانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی بیشترین بارش ها از ایستگاه های حومه سراوان گزارش شده است به طوری که میزان بارش های هشت ایستگاه این حوضه 10 میلی متر بوده است.

وی افزود: به طور کلی این سامانه تا کنون در شهرستان های چابهار، قصرقند، راسک، سراوان، سیب سوران و مهرستان فعالیت داشته است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان تا روزیکشنبه شرایط برای بارش های همرفتی در نیمه جنوبی، سواحل و جنوب شرق ادامه دارد.

حیدری با بیان اینکه پیش بینی می شود شدت بارش ها مربوط به روزهای شنبه و یکشنبه باشد، گفت: پیش بینی می شود در نتیجه این بارندگی ها در برخی مناطق مخاطراتی مانند جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه های محلی، آبگرفتگی معابر، وقوع صاعقه و تند بادلحظه ای و بارش تگرگ روی دهد.

وی تصریح کرد: توصیه می شود در زمان فعالیت سامانه از رفتن به ارتفاعات و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش در 20 نقطه سیستان و بلوچستان

بارش در 20 نقطه سیستان و بلوچستان