مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-08سياسي

بررسی وضعیت بورس و ارز در کمیسیون امنیت ملی مجلس


بررسی وضعیت بازار بورس و ارز در دستور کار این هفته کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این هفته ضمن استماع گزارش کمیته های امنیت، مرز و روابط خارجی کمیسیون، وضعیت بازار بورس، ارز و تهدیدات احتمالی را با حضور مسوولان مربوطه بررسی می کنند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فردا - یکشنبه - ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات، اولویت ها و آیین نامه داخلی این کمیسیون را بررسی می کنند.

براساس دستور هفتگی مجلس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صبح سه شنبه نیز ضمن مروری بر آخرین اخبار و تحولات به استماع گزارش کارگروه مرز درخصوص بررسی:تأثیرات متقابل مرز بر روابط جمهوری اسلامی ایران با همسایگان، آخرین وضعیت بازارچه های مرزی از نظر عملکرد و فعالیت آنها، آخرین وضعیت مرزهای کشور از نظر عمران و امنیت، مشکلات احتمالی مرزهای مجاز زمینی و دریایی می پردازند.

اعضای این کمیسیون در ادامه نشست صبح سه شنبه به استماع گزارش کارگروه روابط خارجی درخصوص بررسی آخرین وضعیت روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه با تمرکز بر عراق، سوریه، و افغانستان و بررسی وضعیت بورس در آینده و تهدیدات احتمالی آن با حضور مدیرعامل سازمان بورس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت بورس و ارز در کمیسیون امنیت ملی مجلس

بررسی وضعیت بورس و ارز در کمیسیون امنیت ملی مجلس