مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-08ورزشي

اجرای طرح «آوای ورزش در همسایگی» در اردبیل


سرپرست هیات ورزش های همگانی استان اردبیل گفت: طرح «آوای ورزش در همسایگی» در اردبیل برگزار شد.

- وجیهه تیموریان، پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی که در مجتمع فرهنگیان اردبیل برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده از سوی فدراسیون ورزش های همگانی، طرح آوای ورزش در همسایگی  همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز اجرا می شود.

وی افزود: طرح آوای ورزش در همسایگی و پویش آماده باش از سری برنامه هایی است که از طرف فدراسیون ورزش های همگانی برای اجراء در تمامی استان های کشور اعلام شده است.

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید-19 و بسته شدن درب اماکن ورزشی شهر، هیات ورزش های همگانی استان اردبیل سعی کرده با استفاده از بستر فضای مجازی و طرح هایی نظیر آوای ورزش در همسایگی با رعایت فاصله گذاری ها و پروتکل های بهداشتی، تحرک بدنی را در جامعه افزایش دهد.

وی تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده، کم تحرکی در بین مردم جامعه در دوران ، علاوه بر 2 طرح پویش آماده باش و آوای همسایگی در ورزش، به طور متناوب کلیپ هایی از ورزش های مختلف توسط مربیان متخصص تهیه شده و در فضای مجازی بارگزاری می شود تا مردم عزیز ضمن آشنایی با رشته های مختلف ورزشی بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «آوای ورزش در همسایگی» در اردبیل

اجرای طرح «آوای ورزش در همسایگی» در اردبیل