مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-08سياسي

ضرورت برنامه ریزی برای انتخابات کرونایی 1400


وزارت کشور باید به نحوی برنامه ریزی کند که زمان انتخابات 1400 به چند روز افزایش یافته و مردم با رعایت فاصله اجتماعی در انتخابات شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدهاشمی عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره انتخابات 1400، گفت: امروز کشور با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند؛ بنابراین انتخابات 1400 عرصه آزمون و خطا نیست.

او ادامه داد: در این انتخابات دیگر نمی‌شود افرادی صرفا با نقد عملکرد مجلس یا دولت گذشته رای جمع کنند، زیرا در انتخابات گذشته شاهد بودیم که برخی افراد به جای ارائه برنامه درصدد تخریب مجلس و دولت پیشین بودند؛ امری که بیش از هرچیز به ضرر نظام بود.

هاشمی افزود: در انتخابات آتی دیگر نباید آزمون و خطا کرد، بلکه باید افرادی کاندیدا شوند که توانایی‌شان برای حل مشکلات کشور به اثبات رسیده و برنامه‌ای منسجم و کابردی ارائه دهند، نه اینکه صرفا یک برنامه راهبردی معرفی کنند که از پس آن هم برنیایند.

عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان کرد: هرجناح باید خود را مسئول دانسته و کاندیدایی معرفی کند که آزمون خود را به خوبی پس داده و توانایی‌های خود را به مردم نشان داده باشد تا مردم هم بتوانند افراد توانمند را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برنامه ریزی برای انتخابات کرونایی 1400

ضرورت برنامه ریزی برای انتخابات کرونایی 1400