مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-08دانش

کلاس های ترم جدید دانشگاه علمی کاربردی به صورت مجازی برگزار می شود


محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: زمان برگزاری ترم تحصیلی جدید دانشگاه علمی کاربردی از سوی وزارت علوم اعلام خواهد شد؛ - رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نیمسال آینده آموزش ها قطعا به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: زمان برگزاری ترم تحصیلی جدید دانشگاه علمی کاربردی از سوی وزارت علوم اعلام خواهد شد؛ بنابراین ما نیز بر اساس زمانی که وزارت علوم برای حضور دانشجویان فعلی و دانشجویان جدید اعلام می کند، عمل خواهیم کرد.

البته آن طور که اطلاع دارم قرار است با یک فاصله یک ماهه باشد به طوری که آموزش دانشجویان فعلی از شهریور ماه و دانشجویان جدید از اواسط یا اواخر مهرماه آغاز شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به لزوم آمادگی مدرسان برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونآ در نیمسال آینده آموزش ها قطعا به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لذا باید مدرسان جهت تولید محتوا برای 16جلسه آماده باشند و زمان کافی برای آماده سازی محتوا وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های ترم جدید دانشگاه علمی کاربردی به صورت مجازی برگزار می شود

کلاس های ترم جدید دانشگاه علمی کاربردی به صورت مجازی برگزار می شود