مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-08سياسي

پیگیری اعطای وام به بومگردی ها/جناح ها برای حل مشکلات متحد شوند


نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به زیان های وارد شده به صنعت گردشگری به دنبال شیوع کرونا گفت: پیگیر اعطای وام به واحدهای دارای بنیه ضعیف مالی از جمله بومگردی ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی اردکانی در نشستی خبری به مناسبت روز خبرنگار ضمن تقدیر از تلاش های خبرنگاران اظهار داشت: یکی از آرزوهایم خبرنگار شدن بود و بر این باورم که خبرنگاران می توانند برای اصلاح جامعه اقدامات بزرگی انجام دهند.

وی با بیان اینکه آمده ام برای مردم کار کنم و گرچه ماهیت مجلس سیاسی است، اما برای سیاسی کاری نیامده ام و امیدوارم بتوانم با کمک خبرنگاران، برای مردم کاری انجام دهم.

دشتی اردکانی ضمن تقدیر از تلاش های محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در دوره های قبل، پیشرفت های صورت گرفته در اردکان را مرهون تلاش فرزندان دلسوز این دیار در پست ها و کسوت های مختلف دانست.

نماینده مردم اردکان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مجلس تلاش کرد طرح شفافیت را در مجلس اجرا کند و این موضوع به عنوان یک طرح به مجلس تقدیم شده و اگر مصوب شد، انتظار داریم در صورتی که مسائل امنیتی کشور اجازه دهد، در بدنه سایر قوا نیز شفافیت وجود داشته باشد و همه مردم در جریان تصمیم گیری ها قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اعطای وام به بومگردی ها/جناح ها برای حل مشکلات متحد شوند

پیگیری اعطای وام به بومگردی ها/جناح ها برای حل مشکلات متحد شوند