مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-08اجتماعي

تعیین ضرب الاجل برای گازرسانی به روستاهای خلخال


فرماندار خلخال از تعیین ضرب العجل برای گازرسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی خلخال خبر داد.

- فریدون بابایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل در جریان بازدید از عملیات گازرسانی و آغاز عملیات نصب علمک در روستای تیل اظهار کرد: روستای تیل یکی از روستاهای پرجمعیت و کوهستانی خلخال در بخش شاهرود است که به سبب صعب العبور بودن و اهمیت زندگی اهالی تا قبل از فصل سرما علمک گذاری این روستا به پایان می رسد.

وی افزود: در بخش خورش رستم و در روستاهای برندق، نساز، پشگمان، گلوجه، سفید آباد، سجهرود، جعفرآباد و زاویه جعفرآباد شبکه داخلی در حال تکمیل بوده و 500متر از خط اصلی روستای برندق نیز در حال کار است.

فرماندار خلخال بیان کرد: دو ایستگاه جدید تقلیل فشار در روستاهای برندق و نیاز احداث شده و کار عملک گذاری در روستای تیل به لحاظ نیاز اهالی در یک پیمان سه ماهه قابل انجام بوده و پیمانکار مکلف به اجرای قرارداد منعقده است.

بابایی گفت: در روستاهای گلوزان، الکش، چملوگبین،کهل دشت،کهل طراحی در دست اجرا بوده و از وزارتخانه پیگیر اعتبارات و تسریع در اتمام مطالعات هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه در بیش از 90درصد روستاهای شهرستان گازرسانی انجام و با اجرای روستاهای باقیمانده این ضریب به بالای 95درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ضرب الاجل برای گازرسانی به روستاهای خلخال

تعیین ضرب الاجل برای گازرسانی به روستاهای خلخال