مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-08اقتصادي

کرمانشاهیان به سفر بی میل شده اند/ کاهش 35 درصدی سفرهای برون شهر در استان


در 4 ماهه نخست امسال تعداد سفر های برون شهری در استان کرمانشاه به واسطه شیوع کرونا 35 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال86هزار و 941سفر برون شهری از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه انجام شده، اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 135هزار و 525سفر، 35درصد کاهش داشته است.

فریبرز کرمی از کاهش 46درصدی جابجایی مسافران در این سفر ها نیز خبر داد و افزود: در چهار ماهه امسال 686هزار و 437مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته بیش از یک میلیون نفر بوده است.

وی بیشترین میزان کاهش را مربوط به ناوگان مینی بوسرانی با کاهش 52 درصدی تعداد سفر اعلام کرد و اظهار داشت: در این مدت سفر های اتوبوسی 40 درصد و سفر های سواری نیز 26 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان دلیل کاهش تعداد سفر ها با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را ناشی شیوع بیماری کرونا دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجام سفر های برون شهری با ناوگان حمل و نقل عمومی از کرمانشاه به تمام مقاصد سراسر کشور برقرار است و اگر مسافر باشد این سفر ها انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان به سفر بی میل شده اند/ کاهش 35 درصدی سفرهای برون شهر در استان

کرمانشاهیان به سفر بی میل شده اند/ کاهش 35 درصدی سفرهای برون شهر در استان