مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:002020-08-08اقتصادي

استخرها در مناطق زرد استان کرمانشاه باز می شود


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از صدور مجوز بازگشایی استخرها در مناطق وضعیت زرد کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرمانشاه، جلال عزیزی گفت: بر اساس اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، برخی فعالیت های ورزشی از جمله بازگشایی استخرها در مناطق زرد مجاز است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به شرایط این بازگشایی اظهار کرد: استخرهای سرپوشیده باید با رعایت فاصله مجاز مطابق با دستورالعمل صادر شده از سوی وزارت بهداشت و با 50 درصد ظرفیت در مناطق زرد شروع به فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه انجام ماساژ و استفاده از جکوزی و سونای مرطوب در استخرها ممنوع است، افزود: میزان کلر آزاد باقی مانده نیز باید تا حداکثر میزان قابل تحمل یعنی 3 PPM و PH بین 7/2 تا 7/6 باشد و قبل از شروع فعالیت باید از مرکز بهداشت شهرستان و دفاتر خدمات سلامت استعلام لازم به عمل آید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از جامعه ورزشی استان خواست در انجام فعالیت های ورزشی و بخصوص در استخرها، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را به صورت جدی مد نظر داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخرها در مناطق زرد استان کرمانشاه باز می شود

استخرها در مناطق زرد استان کرمانشاه باز می شود