مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-08اقتصادي

رینگ قطار شهری اطراف اصفهان را دربر می گیرد


در این هفته تفاهمی صورت گرفت تا رینگ قطار شهری پیرامونی شهر اصفهان با مشارکت دستگاه های مختلف اجرا شده و شهرهای علامه مجلسی و فولادشهر را در برگیرد.

- ایسنا/اصفهان وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در این هفته تفاهمی صورت گرفت تا رینگ قطار شهری پیرامونی شهر اصفهان با مشارکت دستگاه های مختلف اجرا شده و شهرهای علامه مجلسی و فولادشهر را در برگیرد.

محمد اسلامی در سفری به اصفهان همزمان با عید غدیر خم، در مراسم نمادین ورود 80 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان با هزینه ای بالغ بر 225 میلیارد تومان و افتتاح پارک سوار صفه، اظهار کرد: براساس تدابیر پیش بینی شده و قوانین موجود از جمله قانون هوای پاک 2 کار به صورت موازی در دستور کار دولت است.

وی به ارتقا سوخت پالایشگاه های کشور به یورو4 اشاره و اعلام کرد: با مصوبه دولت از آخر مهرماه به بعد تولید سوخت یورو5 مورد تاکید است، به موازات ارتقا سوخت، تولید خودرو در کشور نیز باید الزامات یورو4 و یا یورو5 را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر راه و شهرسازی با بیان ارتقا سوخت و خودرو دو دستاورد برای کاهش آلایندگی و مصرف سوخت دارد، افزود: اتوبوسی که به ناوگان شهر اصفهان وارد می شود میزان آلایندگی را به کمتر از یک پنجم کاهش می دهد و به نوعی با استانداردهای مجاز اعلام شده هماهنگ شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینگ قطار شهری اطراف اصفهان را دربر می گیرد

رینگ قطار شهری اطراف اصفهان را دربر می گیرد