مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-08اقتصادي

پای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت به بورس باز شد


نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی مربوط به استان خراسان جنوبی در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شد تا سهامداران آن، که مردم خراسان جنوبی و انتخاب کنندگان روش غیرمستقیم در سهام عدالت بوده اند، - نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی مربوط به استان خراسان جنوبی در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شد تا سهامداران آن، که مردم خراسان جنوبی و انتخاب کنندگان روش غیرمستقیم در سهام عدالت بوده اند، به عنوان سهامدار شرکت سرمایه گذاری استانی خراسان جنوبی در بورس تهران حضور یافته و سهام آنها از هفته جاری قابل معامله در بازار دوم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزادسازی سهام عدالت در 9 اردیبهشت ماه با ابلاغ مقام معظم رهبری اجرایی شد و از روز 10 اردیبهشت تا هشتم خرداد ماه به سهامداران فرصت داده شد تا نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم یا غیرمستقیم اقدام کنند.

بر این اساس، ستاد آزادسازی سهام عدالت پس از تشکیل 30 شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، افزایش سرمایه این شرکت ها را در دستور کار خود قرار داده و افرادی که روش غیر مستقیم را برگزیده اند، سهام دار شرکت سرمایه گذاری استانی زمان ثبت نام سهام عدالت، محسوب می شوند.

این شرکت ها، مطابق قانون تجارت مدیریت می شوند و مدیران آنها در راستای صیانت از منافع سهامداران می توانند در پروژه های ملی و بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت به بورس باز شد

پای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت به بورس باز شد