مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-08اقتصادي

پیش بینی ایجاد 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کنیم.

- مهدی امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کنیم، گفت: از این تعداد 422 نفر از مددجویان در حوزه کاریابی و کارفرمایی مشغول به کار خواهند شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حوزه کاریابی و کارفرمایی 10 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است، ادامه داد: اگر کارفرمایان، مراکز تجاری، مغازه ها برای تأمین نیروی کار از مددجویان این نهاد استفاده کنند دو بسته تشویقی برای آن ها در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه در بسته نخست به ازای اشتغال هر مددجو 50 میلیون تومان تسهیلات با سود 4 درصد به کارفرما تعلق می گیرد و در بسته دیگر به مدت دو سال بیمه مددجو توسط کمیته امدادپرداخت می شود، افزود: اگر کارفرمایان از مددجویان مناطق محروم را به کار بگیرند هر دو بسته به آن ها تعلق خواهد گرفت.

امیری با بیان اینکه از تعداد سه هزار فرصت شغلی یک هزار و 500 مددجو از طریق طرح راهبری شغلی مشغول به کار خواهند شد، اضافه کرد: در طرح راهبری شغلی مددجو طرح خود را ارائه می دهد و در صورت لزوم مشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ایجاد 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان

پیش بینی ایجاد 3 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان