مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-08بين الملل

چین تحریم های جدید آمریکا علیه مقامات ارشد هنگ کنگ را «مضحک» خواند


دفتر نمایندگی پکن در هنگ کنگ تحریم های جدید آمریکا علیه مقامات ارشد چین و هنگ کنگ را «اقدامات مضحک» خواند و تاکید کرد چنین اقداماتی مردم چین را نمی ترساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چین امروز شنبه تحریم های آمریکا علیه مقامات چین و هنگ کنگ را محکوم کرد و آن ها را مضحک خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه نیویورک تایمز ، واشنگتن روز جمعه گروهی از مقامات چینی و هنگ کنگی از جمله کری لام فرماندار هنگ کنگ را تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد دارایی های کری لام و 10 مقام ارشد دیگر از جمله رییس دفتر ارتباطات پکن در هنگ کنگ را مسدود می کند.

  این اقدام بعد از آن انجام شد که دولت ترامپ غول های اینترنتی چینی تیک تاک و وی چت را مجبور کرد به فعالیت هایشان در آمریکا پایان دهند.

دفتر ارتباطات پکن در هنگ کنگ در بیانیه ای اعلام کرد: اهداف بیمارگونه سیاستمداران ایالات متحده در حمایت از کسانی که ضد چین هستند و در هنگ کنگ اغتشاش می کنند به طور کامل آشکار شده است.

اقدامات دلقک وار آن ها واقعاً مسخره است.

لو هیونینگ رییس دفتر ارتباطات در بیانیه ای کوتاه از قرار گرفتن در فهرست سیاه آمریکا استقبال کرد و گفت: من کاری را کردم که باید برای کشور و هنگ کنگ انجام می دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین تحریم های جدید آمریکا علیه مقامات ارشد هنگ کنگ را «مضحک» خواند

چین تحریم های جدید آمریکا علیه مقامات ارشد هنگ کنگ را «مضحک» خواند