مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-08اقتصادي

پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا تا سقف 16 میلیون تومان نیاز به معرفی ضامن ندارد


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کردستان اعلام کرد: پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا تا سقف 16 میلیون تومان نیاز به معرفی ضامن ندارد.

- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کردستان گفت: اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا تا سقف 160 میلیون ریال نیازی به معرفی ضامن ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی اشرف یوسفی قیاسی اظهار داشت: میزان آسیبی که به مشاغل مختلف در استان بعد از شیوع ویروس کرونا وارد شد، زیاد است بنابراین برای ممانعت از تعطیل شدن و ادامه کار نیاز به حمایت ویژه دارند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان مردادماه امسال فرصت برای پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا وجود دارد، اضافه کرد: انتظار می رود مدیران بانک های استان تمام همت و تلاش خود را برای پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بکار گیرند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کردستان با اشاره به اینکه به علت بحران پیش آمده صاحبان بسیاری از واحدهای آسیب دیده نتوانستند چک های خود را پاس کنند، افزود: این افراد اگر در بازه زمانی یکم اسفند سال گذشته تا پایان اردیبهشت امسال چک برگشتی داشته باشند بدون هیچ مشکل و مانعی تسهیلات حمایتی کرونا به آنها تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا تا سقف 16 میلیون تومان نیاز به معرفی ضامن ندارد

پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا تا سقف 16 میلیون تومان نیاز به معرفی ضامن ندارد