مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-08اقتصادي

24 پروژه گردشگری خراسان شمالی در حال ساخت است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: 24 پروژه در حال ساخت گردشگری با سرمایه گذاری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال در استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه از ساخت 24 پروژه گردشگری در استان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها با حجم سرمایه گذاری دو هزار و 110 میلیارد و 648 میلیون ریال در شهرستان های هشتگانه استان در حال ساخت است.

وی افزود: مرکز تفریحی گردشگری، هتل، اقامتگاه ها بوم گردی، مجتمع اقامتی پذیرایی و بین راهی، کمپینگ گردشگری و سفره خانه سنتی ازجمله این پروژه ها است که باهدف توسعه زیرساخت های گردشگری، ایجاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی تصریح کرد: تعدادی از این پروژه ها پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارند و بهره برداری از آن ها در سال جاری پیش بینی شده است.

وی بابیان اینکه با بهره برداری از پروژه های در حال ساخت حوزه گردشگری برای حدود 400 نفر اشتغال ایجاد می کند، اظهار کرد: در حال حاضر 159 مرکز اقامتی، رفاهی و پذیرایی در خراسان شمالی وجود دارد که ظرفیت پذیرش بیش از یک هزار نفر را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 پروژه گردشگری خراسان شمالی در حال ساخت است

24 پروژه گردشگری خراسان شمالی در حال ساخت است