مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-08ورزشي

امید «سوریان» به کسب کرسی جهانی برای کشتی ایران


یکی از پرافتخارترین فرنگی کاران ایران و جهان معتقد است برای کسب کرسی در اتحادیه جهانی کشتی نیاز به حمایت همه جانبه متولیان ورزش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی پیش حمید سوریان نابغه کشتی فرنگی جهان به عنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی ایران برای حضور در انتخابات هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی معرفی شد.

انتخاباتی که قرار است شهریورماه سالجاری در صورت کاهش موج شیوع ویروس کرونا، در حاشیه رقابت های کشتی قهرمانی جوانان جهان در صربستان برگزار شود.

در همین راستا حمید سوریان که عزم خود را برای کسب این کرسی جهانی برای ایران جزم کرده اظهار کرد: راهیابی به جمع اعضای هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و عوامل زیادی را برای موفقیت می طلبد.

انتخابات مذکور، میدان رقابت بین 14 کاندیدا برای کسب 6 کرسی هیات رییسه است که همین موضوع کار را برای تمامی رقبا، بسیار سخت خواهد کرد.

اما باید امیدوار بود که می توان با حمایت همه جانبه جامعه کشتی و ورزش ایران، چنین جایگاهی به کشورمان برسد.

وی با تاکید بر اینکه کسب کرسی در اتحادیه جهانی برای کشتی ایران بسیار مفید خواهد بود، گفت: در این مدت نشست های مختلفی با وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک داشتیم که آنها هم وعده دادند در حد توان به من و در نهایت کشتی ایران کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید «سوریان» به کسب کرسی جهانی برای کشتی ایران

امید «سوریان» به کسب کرسی جهانی برای کشتی ایران