مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-08سياسي

توزیع 15 هزار پرس غذا در مشهد


توزیع 15 هزار پرس غذا امروز به مناسبت عید سعید غدیر در بین ساکنان شهرک شهید رجایی از مناطق حاشیه ای کلانشهر مشهد اجرا می شود.

- طرح بزرگ ضیافت غدیر در قالب پخت و توزیع 15 هزار پرس غذا امروز به مناسبت عید سعید غدیر در بین ساکنان شهرک شهید رجایی از مناطق حاشیه ای کلانشهر مشهد اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، امام جماعت مسجد 14 معصوم واقع در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد روز شنبه در این خصوص گفت: طرح بزرگ ضیافت غدیر به همت جمعی از فعالان فرهنگی، هیات امنای این مسجد و اعضای هیات های مذهبی با هدف گرامیداشت عید سعید غدیر و احیای سنت حسنه اطعام مومنین اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل ملایی افزود: در این طرح 15 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بین ساکنان شهرک شهید رجایی از مناطق محروم شهر مشهد به صورت خانه به خانه توزیع می شود.

وی اضافه کرد: این طرح از سه سال پیش با طبخ و توزیع هفت هزار پرس غذای گرم در شهرک شهید رجایی مشهد آغاز شد و امسال به همت خیران و کمک های مردمی میزان توزیع آن بیش از دو برابر شده است.

امام جماعت مسجد 14 معصوم شهرک شهید رجایی مشهد گفت: طرح بزرگ ضیافت غدیر به صورت کاملا مردمی است و به همت خیران و از محل کمک های مردمی در حاشیه شهر مشهد اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 15 هزار پرس غذا در مشهد

توزیع 15 هزار پرس غذا در مشهد