مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-08حوادث

تصاویر انتقال جسد با مشخصات مشابه «سها رضانژاد» کوهنورد مفقودی در «جهان نما»


روز گذشته گروه های مردمی و هلال احمر جسد زنی را کشف کردند که مشخصات ظاهری آن با مشخصات «سها رضانژاد» بانوی 27 ساله اهل کرج که صبح روز 20 تیرماه در همین منطقه مفقود شده بود شباهت زیادی دارد که پس از هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی جسد به پایین دست منتقل و تحویل پزشکی قانونی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح روز 20 تیرماه سال جاری سها رضانژاد بانوی 27 ساله که همراه گروه کوهنوردی و طبیعت گردی از تهران به منطقه گردشگری جهان نما شهرستان کردکوی سفر کرده بودند مفقود.

بر اساس آخرین اظهارات همراهان وی، سها ساعت حدود هشت و 30 دقیقه در حالی که مسواک در دستانش بوده به منظور قضای حاجت و مسواک زدن از چادر خارج شده و دیگر بازنگشت.

روز گذشته رییس پلیس آگاهی گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص نکات دیگر این پرونده گفت: این فرد مدت زیادی تا رسیدن به نقطه مفقودی در سفر بوده و تا ساعات بامدادی بیدار بوده و برای استراحت به گفته همراهانش از قرص خواب استفاده کرده بود.

مجتبی مروتی گفت: این فرد پس از چند ساعت از مصرف قرص خواب و با توجه به خستگی ناشی از سفر از چادر خارج شد و دیگر بازنگشت.

گفتنی است، از همان ساعات اول جست وجوی شبانه روزی به مدت یک هفته توسط هلال احمر، پلیس، نیروهای مردمی، هیات کوهنوردی، آتش نشانی، محیط بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر انتقال جسد با مشخصات مشابه «سها رضانژاد» کوهنورد مفقودی در «جهان نما»

تصاویر انتقال جسد با مشخصات مشابه «سها رضانژاد» کوهنورد مفقودی در «جهان نما»