مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-08اقتصادي

ترنجستان شهدا در بحران مالی/ وعده تسهیلات ویژه ارشاد چه شد؟


مدیر کتابفروشی ترنجستان شهدا ضمن گلایه از شرایط موجود بواسطه کرونا گفت: حدود 5 ماهی است قادر به تامین حقوق کارمندان و اجاره بهای فروشگاه نیستیم و شرایط نگران کننده است.

- محمدجعفر کبریایی مدیر کتابفروشی ترنجستان شهدا در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس به اوضاع این روزهای فروشگاه شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای اوج کرونا وضعیت کتابفروشی ها هم بدتر شده است، حدود 5 ماهی است که اجاره ترنجستان شهدا را نتوانستیم تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه چک های صادر شده برگشت خورده است و هنوز حقوق اردیبهشت همکاران را کامل پرداخت نکرده ایم، گفت: این روزها با حداکثر نیروها و حداقل فروش مواجهیم،اجاره ها و حقوق پرسنل مشکلی شده است.

کبریایی ضمن اشاره به میزان اجاره بهای این فروشگاه در میدان شهدا گفت: اجاره ماهانه فروشگاه 8 میلیون تومان است اما با فروش کمتر از 300 هزار تومان قادر به پرداخت دستمزد و اجاره نیستیم.

مدیر کتابفروشی شهدا تصریح کرد: اردیبهشت ماه در سامانه اعلامی وزارت ارشاد ثبت نام کردیم تا وام دریافت کنیم اما نه از وام خبری شده و نه از تسهیلات، وعده های وزارت ارشاد هیچ کدام عملیاتی نشد! به گفته وی، در حال حاضر فروشگاه ترنجستان شهدا 4 نیرو دارد، همان 4 نفر هم به شکل شیفتی در فروشگاه حاضر می شوند؛ در سال جدید نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترنجستان شهدا در بحران مالی/ وعده تسهیلات ویژه ارشاد چه شد؟

ترنجستان شهدا در بحران مالی/ وعده تسهیلات ویژه ارشاد چه شد؟